DUBU arkivering - spørgetime

KOMBIT og leverandøren af DUBU, Netcompany, svarer på spørgsmål om arkivering af DUBU.

Tid: 

23. marts 2023 - 13:00 til 14:30

Sted: 

Spørgetimen afvikles online. Du vil senest på dagen modtage en invitation fra Outlook, hvor link til mødet fremgår.

Målgruppe: 

DUBU ledere, DUBU kontaktpersoner/systemansvarlige og kommunale arkivarer.

Tilmelding: 

Du kan tilmelde dig spørgetimen her.

Er du i tvivl, om din kommune skal bestille en arkivering af DUBU? Eller har I allerede bestilt en arkivering af DUBU men er i tvivl om proces og opgaver? Så deltag i denne spørgetime, hvor KOMBIT og leverandøren af DUBU, Netcompany, svarer på spørgsmål om arkivering af DUBU.

I 2011 gik de første kommuner i luften med DUBU, og flere kommuner står derfor overfor at skulle arkivere løsningen jf. bestemmelserne i arkivloven. Det er muligt at bestille en arkivering hos DUBU leverandøren, Netcompany, og i forlængelse heraf få foretaget en sletning af lukkede sager. Få indblik i, hvad der arkiveres, hvad der slettes samt pris, proces og opgaver i forbindelse med hermed.

Er du DUBU leder eller DUBU kontaktperson/systemansvarlig, er det en god idé at invitere din kommunes digitale arkivar med til spørgetimen.

Har du ikke mulighed for at deltage i spørgetimen? Så tilmeld dig alligevel, da alle tilmeldte får udsendt optagelse af spørgetimen efterfølgende.  

Hvis du har spørgsmål, kan du skrive til os via dubu@kombit.dk.